Ebben a gyerekek számára is könnyen érthető családi játékban juhászkutyaként be kell terelnünk a szétszéledt birkanyájat a karámba, miközben igyekszünk távol tartani minden haszontalan vagy káros elemet. A játék végén az nyer, aki a legtöbb birkát (és pontot) gyűjti össze a karámon belül.
Mindenki saját táblán játszik, melynek a legnagyobb részét a karám foglalja el. A játékhoz tartozik továbbá egy csomag lapka, benne különböző értékű birkacsoportokkal és más karakterekkel: rókával, farkassal, tyúkkal és a gazdával.
A játékosok célja, hogy minél több birkát toljanak be a karámba, de minden más teremtmény kívül maradjon. A játék 3 opcionális modullal rendelkezik, melyek egyenként vagy együtt beépítve a játékmenetbe fokozzák a kihívást. Ilyenek a fekete bárányok, amelyek ha a karámban maradnak, az ellenfeleknek hoznak pontot. A fák blokkolnak bizonyos mezőket, a kakasok viszont a lábatlankodó tyúkokat tarthatják távol.