Amazonas Expedition
Gamer játék.
Mechanika: munkáslehelyezés, akciókövetés (follow-mechanizmus), szerződések, fogd-és-vidd időeltolódással. A játékosok expedícióvezetőként versengve igyekeznek a bejárt területen (a prototípusban: az Amazonas őserdő) természeti és kulturális kincseket gyűjteni, majd azokat ügynökökön keresztül eljuttatni múzeumokhoz, állatkertekhez, sajtóorgánumokhoz, hogy presztízsponthoz és bevételhez jussanak – ebből kell fedezniük magát az expedíciót is.
Decorateur
Családi gateway játék
Mechanika: Lapkalehelyezés hatszögrács alaprajzon (grid coverage), szerződésteljesítés, rondella. A jól megválasztott lapkák lehelyezésével a játék végére összeáll a teljes látványterv. A trendi megoldásokért és a szerződés szerinti teljesítésért bónuszpont jár.
The Wardrobe (Gardrób)
Családi kártyajáték
Mechanika: Szettgyűjtés. A cél összeillő darabok gyűjtése, párosítása. A különböző, vagy azonos elemekből összeállított szettek (a prototípusban: öltözetek) pontokat érnek. Pasziánszként is játszható.
Pilgrim (Zarándok)
Gamer játék.
Mechanika: Szettgyűjtés, szerződésteljesítés, dobókocka pool. A játékosok (a prototípusban zarándokok) versenyeznek, hogy a moduláris táblát lépésről lépésre felfedezve, erőforrásokat gyűjtögetve és azokat felhasználva igyekezzenek utazásuk költségeit előteremteni, és eljutni a távoli célpontra.
Arsene Lupin’s Legacy (munkacím)
Családi játék.
Mechanika: Félkooperatív, szcenárió-küldetés-kampány játékmód, programozott lépés. A steampunk világába helyezett prototípusban mestertolvajok közösen igyekeznek egyre nehezedő küldetéseket teljesíteni, ugyanakkor személyes céljuk is van: a pontgyűjtés és a zsákmányszerzés.
The Zoo Project (Állatkert)
Gamer játék.
Mechanika: lapkalehelyezés, erőforrás-menedzsment, akciópontok, valamint egy különleges, kettős akcióválasztó rondella szerepel a játék legfontosabb mechanikái között. Kompetitív játék, ugyanakkor mindenki egyetlen közös projekten dolgozik, így magas interaktivitást tesz lehetővé.
Cogburgh
Gamer játék.
Mechanika: munkáselhelyezés eltérő munkástípusokkal, erőforrás-menedzsment, spekuláció, szerződések. Megrendeléseket kell teljesíteni a nyersanyagtól a késztermékig, jól tervezett, komplex folyamatokon keresztül.
Secret Diceland
Családi játék.
Mechanika: kooperatív játék, lapkalehelyezés, pakliépítés, dobókocka-pool. A küldetés (a prototípusban kalandos felfedezés) első részének teljesítése után a kétoldalas játéktáblát megfordítjuk, ezzel a küldetés új helyszínen folytatódik.
RoboRescue
Gamer/családi játék.
Mechanika: Programozott mozgás lépéskártyákkal, erőforrás-menedzsment. A játék célja, hogy távoli vezérléssel, akadályokkal teli pályán mozgatott robotjainkkal elsőként állítsunk össze egy szerkezetet többlépcsős munkafolyamattal.
Sahara Ride
Családi verenyjáték, fiatalabb játékosoknak is.
Mechanika: a haladás kártyákkal vezérelt, de a győzelmet az akadályok legyőzésével szerezhető pontszám dönti el. Sok döntési lehetőség, magas szerencsefaktorral.
Lanterns of Chunking
Családi, kooperatív játék.
Mechanika: Eltérő karakterképességek, fogd-és-vidd, haladás lépéskártyákkal, melyek nem csak a haladás irányát, hanem módját is meghatározzák a veszélyek elkerüléséhez. A cél egy nehezen hozzáférhető objektum megszerzése ügyes taktikázással és összefogással.
Brilliant
Gamer játék.
Mechanika: munkáselhelyezés dobókockával, rondella, erőforrás-menedzsment és spekuláció, ipari folyamat a nyersanyagok kitermelésétől a feldolgozáson át a végtermék előállításáig; szerződésteljesítés (a prototípusban: ékszerek készítése megrendelés szerint).
Go-Kart
Családi versenyjáték, kisebbeknek is.
Mechanika: Kártyákkal vezértelt haladás, bónuszok a pálya bizonyos pontjain. A játékot az nyeri, aki először ér célba.